Packa och dona

Igårkväll tog jag en sväng hem till Mysan :) Snackade massa som vanligt :P Och käkade glass. Det börjar ju närma sig nu, så vi pratade mest Thailand :) På onsdagnatt åker vi! iiih.

Idag ska jag ner på stan, som vanligt, men nu ska jag köpa det aaallra sista inför resan. Sen är jag färdig. Ska hem och packa sen tänkte jag.. packa ner allt jag kan just nu. Sen ska jag sova i Bomhus dom här dagarna innan jag åker, och Daniel med. Så jag får säga hejdå till alla ordentligt.

Nu ska jag ta och göra mig iordning. Måste städa upp och diska lite här också. Som jag gör heeela tiden känns det som :P Plockar och donar jämt ^^ Men först: Oprah ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0