Packning pågår

Idag sov jag ganska länge, sen åkte jag och käkade lunch med päronen på Don Peppino :) Tog en Vesuvio. Kanske sista pizzan på länge :P

Nu håller jag på och paaackar! Tror jag har fått ner det mesta nu, förutom det allra sista som jag måste packa ner imorrn. Och jisses vad tung ryggsäcken är, haha! Jag ramlar nästan bakåt :P Och då väger den ändå bara 10 kg, men det är tungt att ha på ryggen :P Jag får ju ha dubbelt så mycket med mig, men det får inte plats kan jag säga. Väskan är för fasen nästan full! På hemresan blir det till att pressa till max om jag ska kunna shoppa nåt :P Jeje, det ska nog gå. Det är ju neccessärhelvete som väger så mycket! Jag har bara det allra nödvändigaste med (tycker jag iaf) och ändå är den proppfull :P

Längar skitmycket nu :D Vill bara komma iväg! Men det ska bli jobbigt också.. att vara utan Daniel i 2 månader :( Men tänk vad glada vi ska vara att se varann sen när jag kommer hem :) <3

Nu ska jag pusta ut ett tag, fika lite tror jag :P Har kånkat runt på väskan här hemma så jag har lite ont i axlarna ^^ Och värre lär det väl bli, man vet ju aldrig hur länge man kan bli tvungen att bära på den där! :S

Iaf så hittade mamma ett skiiitfint hotell, eller det är bungalows, på Koh Tao som jag ska visa My sen :) Det var ett SPA-resort, hur fint som helst med världens utsikt! Och skitbilligt att bo där :P Kan inte fatta hur det kan vara så billigt fast att det är så fina & stora bungalows/hotell!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Åhh..du får visa hotellet imorrn kväll/natt! ;) Klart vi ska bo på något sånt ställe också, skämma bort oss lite. Lite thaimassage, fotmassage osv :D

2008-02-05 @ 17:52:06
Postat av: Becccan

Ja du ska få se sen! :D Jaa ibland kanske man vill bo på nåt lite lugnare ställe också, och bara skämma bort sig själv lite :)

2008-02-05 @ 21:43:32
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Mysan

Jaaa absolut :D De måste vi ju göra, när de är såna där billiga priser. De är vi värda ;)

2008-02-05 @ 23:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0