Sömntuta

Nog sov jag länge idag allt! 12.40 vaknade jag :S Men jag hade skitsvårt att somna igårkväll. Tittade på klockan vid 2.30, då hade jag inte somnat än, och jag var skitpigg. Så jag gick ner och la mig och läste i datarummet. Där förövrigt Cheops låg i fotändan på sängen och snarkade ;P Läste till 3.15 tror jag, sen gjorde jag ett nytt försök att somna.. och jag tror jag somnade rätt fort då iaf.

Idag är det slutpackning på schemat, och åka iväg och köpa lite färdgodis ^^ Och lämna Idas julklapp till henne på Lush. Hon glömde den här på nyår, och nu ska hon få den :P

Kan inte fatta att vi åker inatt! Imorrn vid den här tiden sitter vi på flyget :)

Kommentarer
Postat av: kusin maria

Trevlig resa! Ta hand om er.. Kram

2008-02-06 @ 18:38:19
Postat av: Becccan

Maria: Tack så mycket! :) Ja det ska vi göra! Kram

2008-02-06 @ 18:51:26
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: jenna

ha de så jääääääääääkla bra nudå :D

2008-02-06 @ 19:37:42
Postat av: Becccan

jenna: jaa de ska vi ha :D hehe. vi ses i april!

2008-02-06 @ 23:22:31
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0