Trött!

Jag och Daniel har typ suttit med Notpron hela kvällen :P Det är beroendeframkallande! Vi är på level 14 just nu, vi har kört fast lite.. ska försöka mer imorrn.

Jag är skittrött, men tänkte försöka vara uppe ganska länge idag, så jag kan sova länge imorrn, så man inte blir så trött tidigt på kvällen.. invecklat det där ;P Men vi åker ju till Arlanda imorrn vid 1-2 på natten, och jag tänkte vara vaken hela dan fram till dess. Sen går planet kl 6, och man kan inte sova på en gång, för vi ska ju byta plan redan i Helsingfors.. först efter det kan man sova lite. Fram emot 8 på morgonen på torsdag. Då är man nog skapligt trött :P

Nej nu ska jag kolla runt på lite bloggar & skriva ut lite papper och grejer vi ska ha med oss. Sen kanske läsa lite, innan jag sover. GoNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0