5 veckor

Nu har jag precis betalat min reseförsäkring till Thailand. Imorrn är det bara 5 veckor kvar tills vi åker :) Inte långt kvar nu :P Längtar jättemycket. Men börjar få lite smått panik också, man är rädd att man inte ska ha hunnit fixa allt tills dess (fast allt är ju nästan fixat, så jag borde inte oroa mig ;P) Bara vi får tillbaka visumansökan i tid så är allt bra. Vi ska boka boende i Bangkok första nätterna också, det ska vi göra hemifrån, så man har det klart. Inte så kul att komma där mitt i natten och börja leta boende precis. Det ska bli så himla skönt att komma bort lite, till värmen :) Medans det är skitväder här hemma :P

Imorse blev det en promenad med mamma, det är så härligt att gå ut och gå, det ska det bli mer av nu. Och jag & Mysan ska köpa 1 månadskort på Korpen nu, så vi ska träna lite innan vi åker :) Har saknat att träna!
Ska fixa och dona lite nu här hemma.. sen iväg och jobba kl 16, jippi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0