Kvällsjobb

Har precis kommit hem från jobbet, jobbat 15-21.30, segt! Ska jobba kväll imorrn också. Sen är jag ledig till söndag iaf :)
När jag kom hem så hade Daniel varit och köpt en ny tv :P En plattskärm, 32" Blev superbra :) Han hade bjudit hem mamma & pappa på middag ikväll också fick jag höra :) Gott hade det varit också :P Han är en jäkel på att laga mat :)

Jag och My tränade på Crosstrainern idag som sagt, jag la på 5 min till igen. Har lagt på 5 min varje gång nu, och det går faktiskt bra :) Men det är jobbigt :P

Ska ta mig nåt att äta nu, sen kolla på en film!

Kommentarer
Postat av: Mysan

va duktig karl din är!! ;D
Hoppas de gick bra o jobba gumsan. Vi hörs imorrn typ? :)

2008-01-15 @ 23:13:40
Postat av: Becccan

Ja visst är han ;P
Ja vi får höras imorrn! :D GoNatt!

2008-01-16 @ 00:52:43
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0