Ont i ryggen

Seg dag idag.. jobbar 12.45 - 21.00. Visst, dagarna går jättefort på det här jobbet, men dom är ändå långa, och stressiga. Och min rygg börjar verkligen ta stryk av detta, och jag har bara jobbat där i 1 år :S Kan inte fatta dom som jobbat där i 30 (!) år. Vet inte om jag har klen rygg, eller om jag lyfter fel.. men ont börjar det göra, mer & mer. Vet inte om jag tänker fortsätta efter sommarn. Har ju sagt till PFV att jag kan jobba hela sommarn, och blivit lovad jobb hela. Men sen får vi se.. känns inte som att jag pallar/vill mer sen. Är uppriktigit sagt trött på jobbet nu.
Hade tänkt köra lite crosstraining imorrn, men skippar nog det. Måste vila lite från träningen tror jag.

Nu är jag helt slut, jättetrött, ska sova. GoNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0