Rosemist

image517
Har precis beställt en Håkansson Vitaminspray Rose :) Till resan. Jätteskönt att spruta på när det är hett ute. Älskar den här misten.

Igår blev det partaj. Vi var hemma hos My först, sen krogen. Vi gick på 3 ställen, men alla var lika tråkiga :P Började på Slick, men det var inge kul alls där..så vi stack till Svarte där resten av vårt gäng var.. men när vi typ precis kommit in så ville dom gå. Så då blev det Goya istället, men det var inte heller mycket bättre. Flängde runt som idioter :P

Idag blir det kolugnt. Filmkväll och massa godis känner jag för :P Ska åka ner på stan snart, ska shoppa lite grejer inför resan. Måste kanske göra en provpacking idag också. Se så att allt får plats, å att det inte blir för tungt. Alla säger att man inte ska packa ner så mycket, eftersom det mesta är skitbilligt att köpa där nere. Så jag ska försöka inte ta med mig allt för mycket. Jag packar alltid ner för mycket annars :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0