Söndag

Det var riktigt segt att gå upp imorse kl 6, hatar att jobba på helgerna :P Men det har gått bra, dagen har gått fort. Skulle ha slutat kl två, men jag var klar redan ett så då gick jag hem. Vi ska snart ta en sväng till IKEA och kolla lite :) Köpa överkast bland annat. Sen ikväll blir det middag hemma i bomhus :)

Igår kväll lagade jag fläskfilégryta med curry & banan, Daniel hade bjudit hem en jobbarkompis på mat. Och jag fick laga ;P Gött blev det iaf :P Kollade på halva Beowulf också, sen orkade jag inge mer.. ska se klart den idag tänkte jag.

Kanske hinner vila en snabbis innan IKEA, är skapligt trött. Hade skitsvårt att somna igår. Plus att när man typ precis hade somnat så busplingade nån på dörrn, jätteskoj ^^ Jeje, bye :P

Kommentarer
Postat av: Mysan

Kanske va de under som hade fest som busringde ;P hah..

2008-01-27 @ 14:32:57
Postat av: kusin maria

Vill ha receptet på fläskfilén om det går bra..lät gott..kan ju ta min msnadress: [email protected]

2008-01-28 @ 16:07:32
Postat av: Becccan

Maria: Ja, det ska du få! :)

2008-01-29 @ 14:25:39
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0