Tisdag

Idag har jag jobbat, 7-16.. så jäkla kallt och blåsigt ute. Brr. Hade inga vantar med mig heller, så jag höll på å förfrysa när jag cyklade ^^ Blev bjuden på fika 2 ggr idag :P Först av en tant jag städade hos & sen av en tant jag var ute och gick med. Dom är för gulliga, tanterna :P

Nästan direkt efter jobbet åkte jag & My till Korpen och körde ett pass Core. Mördarpass :P Så nu har jag skitont i magmusklerna :P Och dom flesta andra muskler med för den delen! Har tränat 3 dar i rad, kanske ska ta det lite lugnt nu.

Btw, jag & pappa höll på att krocka med en häst när han skulle köra mig till Daniel. Det kom en tjej och ledde en häst på upplandsleden, och plötsligt fick den spatt och bara skenade rakt ut i vägen, typ 5-10 meter framför oss. Pappa fick tvärnita, och som tur var fick hon ordning på hästen. Det var nära ögat!

Imorrn börjar jag inte fören 12.45, så ikväll tänkte jag vara uppe länge :P Ska kanske ta och kolla på Beowulf nu. Bye!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jag vill också se Beowulf! :P Du får säga om den va nå bra sen då ;P

2008-01-23 @ 00:49:05
Postat av: Becccan

Det blev aldrig av, jag fastnade vid tv:n :P Men kanske ska se den ikväll :)

2008-01-23 @ 12:13:58
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0