Träningsvärk!

Jag hade en riktigt lång dag på jobbet idag, 7.30-11.00 :P Plus att jag hade en 40 minuters lucka mellan 9 och 9.40 :P Jeje, skönt det.
Nu har jag och My precis varit på Korpen och kört lite på Crosstrainern :) Körde lite längre än sist, måste pressa sig själv lite :P Det gick bra, trots att jag har joordens träningsvärk! :P Pilates och Core dagarna efter varann kanske inte var så smart när man är rätt otränad ;P Har så jävla ont i magmusklerna så det gör ont att nysa till o med ^^
Men men, det ska kännas att man lever!
Ikväll tänker jag bara dega, ska sova hemma idag, för första gången sen Daniel flyttade in :P Men det blir ju så, man vill ju så gärna va där :)
Nu måste jag ner och äta nåt, vrålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0