Ge mig choklad


Jag har vilat typ 3 gånger idag tror jag ^^
Är så himla trött eftersom jag nästan inte sov nånting inatt.

Hoooppas det blir sol imorrn.. så man kan sola lite innan man går till jobbet. Jag låg ute idag nån timme efter jobbet. Måste försöka bygga på brännan lite nu. Om inte annat får man väl vänta till beachen i Kanada, där verkar dom ju ha det jäkligt varmt iaf! Och dom säger att det brukar vara ännu varmare i aug - runt 40 grader. Ska bli så sköönt att komma bort! Bara 4 veckor kvar nu :) Börjar bli dags att ta tag i lite saker inför resan snart, vi har en hel del att fixa med!

Jag är SÅ sugen på choklad! Måste vara beroende.. mörk choklad, skulle aldrig kunna leva utan det! Brukar alltid ha lite hemma, men dom senaste dagarna har jag vräkt i mig,
så nu var det visst slut.. typiskt!
Bye Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0