Tillbaka

Idag börjar jag jobba kl fyra. Har varit ute på en härlig powerwalk imorse och tränat lite styrketräning i en halvtimme, och nu sitter jag här och degar :P

Pratade för en stund sen på facebook med Nok, som äger bungalowsen på Koh Tao där vi 4 bodde i 2 veckor. Och hon sa att hon saknar oss jättemycket :) Och att hon ville att vi ska komma tillbaka snart igen. Hon var verkligen huur snäll som helst! Vi saknar henne med. Dit måste vi verkligen tillbaka, till fina Koh Tao, och till Prick-Tai Resort och bo i bungalow nummer 8 :P Hon sa det också: "ni får eran bungalow nr 8 när ni kommer!" Hehe.
Vill tillbaka!


Våran bungalow, och gatan precis utanför

Kommentarer
Postat av: Mysan

Fan va du pratar me alla då! :P haha. hur hittade du henne? :O

2008-07-09 @ 14:41:38
Postat av: Becccan

Jag såg att Megan & Rachelle hade blivit vän med henne, då blev jag också det :) Sen skrev hon till mig idag!

2008-07-09 @ 15:19:50
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0