Tisdag

Huua vad jag har varit trött idag. Mitt monster till katt har hållt mig vaken halva natten.. ibland är han så irriterande så jag vet inte vad jag ska göra med han :P Speciellt när man sover, och han vill ha uppmärksamhet!

Jobbade till två idag, sen åkte jag ner på stan med My. Vi köpte lite grejer, sen var vi in och kollade vad det kostar att trycka t-shirtar. Ska ju trycka lite och ta med till Kanada. Var rätt bra pris, 139:- per tröja.

Sen åkte jag med mor & far och köpte kinamat, gött! :) Och nu har jag precis legat och vilat en timme, hade lätt kunnat legat längre men då kan man väl aldrig sova ikväll. Nu ska jag snart över till Amalia en sväng!

PussHej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0