Ändrade planer

Gårdagen blev inte alls som planerat. Träffade My först iaf på kvällen, sen fick jag ett sms av Therese som undrade om jag ville komma ner på stan. Hon och Cissi satt på Brända och drack vin, så jag gjorde mig iordning lite snabbt och åkte ner till dom. Vi satt där ett tag, sen gick vi till Berggrenska och drack mer vin. Sen tänkte vi gå på Slick, men ångrade oss när vi såg hur mycket folk det var.. så vi gick till McDonalds istället :P Sen när vi gick därifrån träffade jag 2 kompisar, som undrade om jag ville hänga med på efterfest. Och jag var fortf. partysugen så jag hängde på till Sätra :P Där var det rätt bra drag, mycket folk! Festade ända till 7 imorse! Då tog jag en taxi hem.. har varit skapligt sliten hela dagen! Bara degat och mått som man förtjänat ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0