Måndag

Idag sov jag alldeles för länge, vaknade inte fören vid 12. Sen kom Amalia förbi vid ett-tiden :) Vi satt ute i solen och snackade lite. Sen vid fyra var det dags för mig att åka och jobba. Blev så jäkla sugen på en äggmacka när jag jobbade (gjorde det åt en tant) så jag kände att jag var tvungen att ha det när jag kom hem :P Och sen när jag kommer hem ser jag att det inte finns nå ägg, panik! Bara bege sig iväg till kiosken å köpa, för jag skulle ha :P Så nu har jag fått min jäkla äggmacka iaf ^^
Tror jag ska sätta mig och kolla på Stardust snart :) Såg den igår också, haha, men jag tycker den är så himla bra så jag kan se den igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0