Partaj

Igår blev det partaj.. jag, My, Therese, Hanna, Ida & Cissi partade hos My. Var jättekul på förfesten :) Sen på krogen var det inte alls nå kul. Vi var på Slick. Jag tror aldrig jag haft kul där en lördag, är roligare på fredagar! Och smarta jag stod i typ en kvart och försökte få ut min jacka ur garderoben, eftersom jag hade "tappat lappen", sen kom jag på att jag hade ju ingen jacka på mig när vi gick till krogen! :P Haha, ibland är man bra klipsk.
Vi gick ifrån Slick rätt tidigt tror jag, jag & My gick till Interpool, träffade på Daniel & Linkan och grabbarna. Sen blev det taxi hem, käkade hamburgare, och sov! :P Mår bra idag faktiskt.
Ska ta och göra nåt vettigt nu :P Först snacka lite med My på Skype! Bye!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Men usch fyfan vilka hemska bilder på mej!! Vafan håller ja på me, gör nån konstig min. Blääääää...

2008-06-30 @ 13:13:23
Postat av: Becccan

nehe dom e fina ju! :)

2008-06-30 @ 13:51:28
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0