Sprider ut mig

Nu har jag varit ute med pappa på en liten roadtrip, lol. Hämtat upp grejer som jag som vanligt hat spridit runt mig i halva stan ^^ Haha, sällan. Sen ville jag åka och hyra film på kiosken, men då hade dom inte den jag ville se; National Treasure 2, så då blev jag sur :P Ringde Daniel och frågade om han hade kvar den på datan, men det hade han inte.. men då sa han att han kunde åka och hyra den så kunde han komma hit och se den med mig :) yeey.

Inte en enda svensk har ringt mig idag. Både Kanada, Australien & Kina har ringt, haha. (Nån kines som ringde och skulle försöka snacka kinesiska med mig :S) Men det är bra att man får träna upp engelskan lite innan man åker igen :P Som Megan sa igår "you better start practicing your english again, cause when u come to Canada no swedish is allowed! We will deport u if u talk any swedish!" haha, jag kommer ihåg hur arga dom blev så fort jag & My snackade svenska ;P Men det var så jäkla kul, att ha ett hemligt språk :P
 

Jag & fina Mysan :) I torsdags när vi partade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0