Härlig promenix

Det var jättehärligt att gå ut och gå :) Imorrn ska jag ta med mig kameran ut och ta lite bilder, det är så himla fint där jag brukar gå! Så himla grönt har det blivit också.
Sen blev det Gossip Girl och Desperate Housewives på tv, bästa programmen :)

Pratade nyss lite med Megan :) Hon och Rachelle hade gjort lite planer tills vi ska komma. Längtar så sjuukt mycket alltså! Det kommer bli så kul :) Dom skulle höra av sig till killarna nån dag snart också och höra med dom när dom kan campa. Sen har dom sagt åt oss också att kolla upp lite vad vi vill göra när vi kommer.. och jag har hittat lite saker jag skulle vilja göra, som jag ska visa Mysan också :)
Ca 2 månader kvar nu!


image602
Haha, Nathan håller på å tippar över My & Björn ser galen ut,
som vanligt ^^ På Lotus!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Ja du lär visa mej! :)

2008-05-29 @ 18:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0