Lyckad kväll

Festen igår blev riktig lyckad :) Hade skitkul! Vi festade hos Malin, sen drog vi på Slick, var kul där med :) Blev lite väl mycket att dricka tror jag ^^ Minns inte mycket av slutet på kvällen, men men :P Tack för en rolig kväll brudar!

Idag har jag jobbat kväll, och ska upp och jobba 7 igen imorrnbitti. Suck. Inte kul att jobba när det är så fint väder. Typ alla har suttit ute och grillat idag, och varenda jäkel verkar festa. Jag vill också! Aja, blir ju pengar iaf.

Nu ska jag ta nåt å käka tror jag. Bye!

Kommentarer
Postat av: mysan

visst känns de som att alla festar ikväll!! världens liv här på stan! :P jag blir avis..men får ta de nästa helg istället då! haha..

2008-05-10 @ 22:23:25
Postat av: Becccan

Jaa, parta nästa helg? :P

2008-05-11 @ 16:22:04
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0