Minnen

Jag sitter här och lyssnar på musik och kollar på bilder från Thailand. Jag kollar på bilderna därifrån minst en gång om dagen. Kan inte låta bli. Alla minnen man har, alla människor man träffade. Jag saknar allt! Vi fick verkligen vänner för livet, som jag är så himla tacksam för. Samtidigt känns det tungt och jag blir ledsen när jag tänker på dom man aldrig kommer träffa igen. Vissa man hade så himla kul med, som man kom nära, som man aldrig nånsin kommer se igen. Det gör ont. Det är som Megan sa till mig häromdan: "You really learn the meaning of true friendship on a trip like this", så sant.

Men jag är så himla glad att jag och My ska åka till Kanada i augusti och träffa dom vi kom närmast :) Vi ska bo med Megan och Rachelle, men vi kommer möta upp fler vi träffade i Thailand. Dom flesta vi träffade där är ju som sagt från Kanada, och nästan alla av dom vill träffa oss när vi kommer :) Så det ska vi försöka styra upp. En riktig Thailand reunion :) Kan knappt vänta!


image572
Minne för livet <3 Saknar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0