Pilates

Ikväll har jag varit på pilates :) Så imorrn kommer jag väl ha apont i magmusklerna ^^ Brukar få det när jag är otränad, och det kan man väl säga att jag är just nu :P Imorrn blir det core, ännu mer träning för magen.

Det har blossat upp massa finnar i ansiktet på mig sen jag köpte ansiktsvattnet från Rosen Serien, så jäkla typiskt, för min hy blev så fin i Thailand. Och nu ser den ut som skit. Vet inte om jag inte tål RS grejer, har rätt känslig hy. Tror jag ska gå tillbaka till Dermalogica helt igen, förutom min dagkräm som jag har från Biotherm - Multi Recharge. Den bästa jag nånsin haft! Den är dryg också, köpte den innan Thailand och det är fortf. mycket kvar i den. Förutom den är Dermalogica bästa märket tycker jag.
image561

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0