Segast

Festen igår blev riktigt rolig. Var kul att träffa alla :) Och kul att träffa Ida igen, det var längesen vi umgicks nu. Fick vara lite galna igen som vi alltid blir när vi festar ^^ Sen drog vi några st till Hangloose, hade kul där faktiskt! Och sen blev det lite efterfest. Idag mår man som man förtjänar, blää! Har varit skitseg hela dagen. Bara kollat på tv, Gossip Girl maraton på 5an.

Ikväll blir det väl nån film och bara fortsätta dega ^^ Måste vara uppe länge idag, så att jag sover länge imorrn.. för imorrn ska jag jobba natt. Från 20.45 - 07.00. Blir tufft att försöka hålla sig vaken :P

Vet inte varför jag känner mig så jävla konstig just nu. Så nedstämt på nåt vis :/ Allt är bara kaos. Jag vill inte ha det så. Jag vill bara att allt ska vara bra och att alla ska må bra!


image587
Önskar att jag vore tillbaka i Thailand, på Koh Tao, 
med er 3 & Mysan! :'( Love u!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas du känner dig bättre snart då! Jag kan göra allt för att du ska bli bättre gumman. Jag älskar dig, det vet du!

2008-05-18 @ 19:49:10
Postat av: Mysan

Jobbigt när man känner sej sådär konstig. :\ Hoppas de blir bättre snart. Alla har vi våra dagar när man mår konstigt! Du vet att du kan snacka me mej iallafall. :) Love you gumman!

2008-05-18 @ 20:04:54
Postat av: Becccan

Daniel: Hoppas jag med.. I know, puss!
Mysan: Tack för att du finns stump!

2008-05-18 @ 20:30:11
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0