Sushi och film


Ikväll blev det sushi och film hos Mysan som sagt :) Vi såg The Holiday. Femtielfte gången jag såg den :P Men den är så himla bra, älskar den filmen! En riktig feel-good-film, eller feel-bad-film för vissa ;P. Sen hade My gjort efterrätt också. Banan, kiwi och jordgubbar i skivor, riven vit choklad över, och sen in i ugnen. Hur gott som helst :D Hon kan hon Mysan ^^ Sushi var rätt gott iaf tyckte jag, hade aldrig ätit det förr :P Men jag gillade det, orkade inte äta upp allt dock.

Nu ska jag kolla lite på tv, sen läsa. Försöka läsa ut min värdelösa bok ^^ Så jag kan börja på nästa. GoNatt!


image559
Fläkten funkade som hårtork i 2 veckor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0