Torsdag

Idag är det jättevarmt och härligt ute :D Riktig sommar! Har jobbat 7-14 idag, fick sitta vak på förmiddan. Men det gick hur bra som helst, tanten sov bara, så jag kollade på tv hela tiden :P
Igår när jag jobbade kväll fick jag en kram av en tant, "du är så himla gullig, jag måste ge dig en kram! Man blir alltid så glad när du kommer, för du har alltid ett leende på läpparna" sa hon :P Så himla söt tant. Alltid kul att få höra sånt :)

Ikväll ska jag umgås lite med Mysan :) Hon ska få sin present, äntligen :P, som blev lite försenad!

image566
Jo men den här shoten var jättegod, jag lovar ;)

Kommentarer
Postat av: Leia

det var mig en söt å go tant:)

kram

Postat av: Mysan

Tack för presenten gumman! Jättefin, väldigt smart idé måste jag säga! :D

2008-05-08 @ 21:19:20
Postat av: Becccan

Leia: Ja, det är tur att det finns såna, som piggar upp en lite :)
Mysan: Varsego stump :) Blir kul att kolla i framöver :D

2008-05-08 @ 23:07:52
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0