Halloween


Hade riktigt kul igår på halloweenfesten :) Alla var så fint utklädda så :P Men jag tror Ida tog hem priset, hehe. Hon var riktigt stilig som french maid :P Hon hade ordnat en liten tipsrunda som vi gick också, en del kluriga frågor ;P 2 av killarna blev delad etta och vann en flarra rödvin. Jag hade kameran med mig, men självklart tog jag inga bilder - trött jag blir på mig själv! Hade varit kul å haft lite bilder från gårdagen!

krogen var det väl inte lika kul, men träffade en del folk man kände iaf. Träffade min körlärare också, haha.

När jag kom hem var både mamma & pappa vakna, dom värmde mat åt mig så jag satt där och käkade mitt i natten :P Det är då det är som godast ^^

Idag blir det myskväll. Har hyrt film & köpt choklad :) Sen går det väl en del läskiga filmer på tv ikväll också har jag sett, man lär väl se nån :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0