i.d make-up


Det bästa sminket tycker jag, kommer från i.d bare minerals. Mineralsmink som är bra för huden & inte täpper till. Den ses till och med som ett steg i hudvården, och många som har tex finnar kan tillomed bli bättre genom att använda i.d. Foundation innehåller även spf 15. Jag har använt i.d i ca 3 år nu, 4 kanske tillomed. Det jag använder är:
Foundation, Mineral Veil (ett transparent puder), rouge (2 st på bilden) & clear radiance (ett puder som ger lyster åt hyn) + 3 av i.d's borstar (för rouge, foundation & concealer).
Är väldigt nöjd med allt jag har provat, skulle aldrig byta ut detta smink mot nåt annat. Det ser väldigt naturligt ut på också. Om ni inte har provat borde ni göra det! Produkterna är väldigt dryga, räcker hur länge som helst! För man behöver så himla lite.

Ett litet tips bara :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ohh.. kul att lästa att någon använder de där minderalgrejjsen.. alla bara pratar om dom men ingen har provat dem :)

men... är det inte rätt dyrt? :P vart finns de nånstans? :)

2008-11-11 @ 10:03:22
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: maria kusin

Använder dom jag me..kanon. Fick tag på billigt på tradera, & nya var det också:-)

2008-11-11 @ 13:54:36
Postat av: Becccan

Johanna: En foundation går på runt 400:- men då räcker den ca 1 år! Det är väldigt dryga grejer. Och rougen räcker nog i åratal.

Här i Gävle kan man köpa i.d på Face & Body center, Drottninggatan 31 :)

2008-11-11 @ 13:55:07
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0