Kryssning


Nu är vi hemma igen från Åland :) Har haft det jättebra. Ätit gott, druckit gott & haft kul. Köpt drinkar av "Färjan-Håkan", haha. Det tyckte mamma var jätteroligt ^^ Det var lite blåsigt igårkväll så det gungade rätt rejält, konstigt nog har min sjösjuka försvunnit. Jag blev jättelätt sjösjuk förr, blir det aldrig längre. Tror det är tack vare Thailand :P För det slutade efter det. Åkte ju båt titt som tätt där. Mamma fick en dagcreme från Dermalogica av mig i födelsedagspresent, & pappa fick en ny rakapparat i farsdagspresent.. bara jag som inte fick present :P


Hade tänkt kolla på en hel del i tax-freen, men det fanns inte alls speciellt mycket jag var intresserad av där faktiskt. Hade tänkt köpa en parfym, men den fanns inte :( Det blev bara en concealer från Lumene & nån vodka på tub, haha!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Coolt me vodka på tub ;P

2008-11-11 @ 01:14:11
Postat av: Becccan

Jaa jag tyckte det var lite kul :P

2008-11-11 @ 13:51:19
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0