Lanat igen

Jag kom nyss hem efter att ha kört lan, igen :P Jag, apan & Daniel hemma hos Daniel. Den här gången lyckades jag iaf vara uppe till 5 :P Och vi hann med att se Saw 4 också. Även fast dom 2 höll på att skita på sig för dom var så rädda ^^ Jag spelade Syberia och donade med lite annat. Kul kul :) Vi körde lite notpron också, jag lyckades klura ut en grej som gjorde att vi kom liite framåt iaf, woho, men nu har vi kört fast igen ^^ Prova det om ni inte gjort det, askul, och man blir helt beroende :P

Idag är det väärldens skitväder ute :S Fyfan. Idag vill man helst inte vara ute. Blir nog filmtittande ikväll bara!


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-23 @ 16:49:16
URL: http://www.jessi.se/
Postat av: daniel

"filmgluttarn" det är dure:)

nu blire sova för min del. är helt galet trött..

2008-11-23 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0