Lördag

Gårdagen var riktigt rolig! Det blev jag, My, Emelie, Linda & en kompis till henne. Hade skitkul! Å lite fjortis-fest blev det där på slutet lär jag tillägga ;) Haha! Och så drack vi min tub med vodka som jag hade, tuben gick runt runt :P
Sen på krogen var det riktigt kul också faktiskt. Träffade skitmycket folk jag kände. Men varför ska jag säga så mycket knäppa saker, som jag inte menar, efter lite vin?! Jag & My pratade om det idag.. varför säger man så mycket skit när man är full?? Haha. Som man får ångest för dan efter ^^ Aja, ta mig inte på allvar efter en vinare! :P

Idag blir det filmtittande skulle jag tro. Inget ansträngade iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ångesten är alltid på topp dagen efter... :)

2008-11-15 @ 16:17:36
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Becccan

verkligen :P

2008-11-16 @ 14:21:31
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0