Obama


Grattis till Obama, som blev president i natt/morse! Jag följde nästan hela Filip & Fredriks valvaka, som var skitbra tyckte jag. Dom där 2 är ju störtsköna. Klockan 4 blev jag dock jäkligt trött, så jag sov till kl 6, då slog jag på tv:n igen och fortsatte titta. Obama höll ett jäkla bra tal tyckte jag. Hoppas på förändring för USA nu då, som han lovat. Go Obama ^^

Jag vaknade skapligt sent idag, förståeligt kanske, och gav mig ut på en powerwalk. Härligt väder ute idag. Ska snart iväg och jobba kväll i blå gruppen. Det brukar vara rätt lugnt där på kvällarna, så det ska väl gå bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va skitbra att han vann! hoppas att han lyckas nu bara! :) Vi sågs ju en glimt i måndags, räcker inte det?! haha skoja bara! Ja SNART! puss

2008-11-05 @ 23:47:08
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0