Partytorsdag

Idag har jag varit ner på stan med imli. Lön idag ju, så den var jag tvungen att sätta sprätt på. Nejdå, inte riktigt så illa. Men låta bli att shoppa kan jag ju inte. Detta inhandlades:


Linne & klänning från Gina, armband & örhängen från Glitter, och läppglans från Viva la Diva. Har väl bara ca 200 st nu ^^ Men jag kan aldrig få nog.

Ikväll vankas det partaj & utgång :) Jag och Mysan ska först käka pizza hos henne, sen kommer det mer folk och festar :) Sen ska vi ut! Kommer nog bli riktigt kul.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Superfina saker!! :D

2008-11-27 @ 15:52:39
Postat av: Becccan

danke :D

2008-11-27 @ 16:54:28
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0