Skypeee

Idag har jag suttit på Skype fan hela dan nästan :P Först med My, sen med Lina, sen med My igen :P Jag & My pratade fleeera timmar, haha! Men vi hade mycket att prata om :P Det var skönt att få prata av sig. Ibland måste man det. Få lite råd, och höra vad andra tycker om saker å ting. Och Mysan, jag är glad för din skull! Vad var det jag sa ;) Visste att det skulle komma tillslut :P Så himla kul att prata med Lina igen också! :) Saknar dig stumpan!! Men snart kommer du hem på besök :D

Nu måste jag sova.. ska upp och jobba kl 7 imorrn. Men jag har 100 grejer i skallen, så jag kommer väl aldrig kunna somna. Aja.. GoNatt!

..å crap vad jag saknar en viss person. Måste prata med dig igen My! Haha, men vi kan vänta till imorrn :P..

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jaaaa du måste berätta imorrn! :) Jag blir nyfiken. Hoppas du kan sova, iaf några timmar! Så drygt när man får jobba så här lite, man har vänt på dygnet så skitsvårt o sova i tid! :P Hörs imorrn gumsan!

2008-11-13 @ 22:42:40
Postat av: Becccan

Jaa vi tar det imorrn :) Men det lär inte komma som nån surprise, haha. Vi ses imorrn stump :D Ska bli så jäkla kul! Puss

2008-11-13 @ 22:49:33
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0