Sommar igen tack


åh, detta var i somras! Vad härligt.. ta mig tillbaka. Orkar inte med vinter, kallt & mörker :S Och framför allt inte alla jäkla vinterkläder :S Tänk när man kunde gå ut så där bara!

Haha, det är galet att om jag inte träffar Mysan på typ 2 dagar så tycker jag det känns som jättelängesen och saknar henne skitmycket :P Friends for ever.


Jag sitter med Googles översättare och översätter menigar från svenska tilll engelska, och jäklar vad roligt det blir! Haha. Sitter och garvar högt här ibland. Jag skulle testa, för jag vet att vissa av våra kanadensiska kompisar sitter och gör just detta när dom tex vill veta vad nån skriver till oss på facebook :P Så här blev det jag skrev nyss i inlägget:

Hahae, it is crazy that if I did not hit Mysan of type 2 days so I think it feels like giant long time ago and miss her very much crap :P Friends for ever.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Va färgglad vi va på de där bilderna! ^^,

Naaaw, så känns de för mej också, som att de va superlängesen vi sågs! :O Fast de inte alls va de. Men vi ses ju på fredag iaf!:D

Friends forever babe! hjärta

2008-11-19 @ 21:22:21
Postat av: Becccan

Jaa jäkligt färgglada :D Nu har man bara svart känns det som ^^ Hehe jag vet :D Yes ses på fredag baabe!

2008-11-19 @ 23:47:17
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0