Tankar

Ja här sitter jag, kl 2.45, pigg som en lärka :S Nattmänniska som sagt. Blir så jävla kreativ på nätterna också. Och massa tankar och funderingar smyger sig på. Alltid på natten. Skrev precis världens längsta dagbokstext. Jag skriver dagbok, på datan, rätt ofta. Saker jag inte vill skriva här. Ens inre tankar. Så skönt att skriva av sig, det måste jag alltid göra.. och just nu är det miljoner grejer som snurrar.

Men nu borde jag sova, det är en dag imorgon också. En rolig dag faktiskt!

Bion var asbra btw :) Och tacosen jättegod! Tack för allt idag Daniel!

GoNatt!

Kommentarer
Postat av: daniel

tack själv :)

2008-11-27 @ 17:59:18
URL: http://heeddzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0