Freedag

Medarbetarkvällen igår i Läkerol arena var riktigt bra! Och kul. Jäklar vad vi garvade! Rickard Olsson är en rolig prick. Och sen pratade en kille från glada hudik-teatern, han var skitbra, och asrolig. Berättade hur allt startade, och massa historier om allt han varit med om. Sen sjöng som sagt Brolle, Sarah Dawn Finer & Magnus Carlsson, mkt mkt bra :)

Idag har jag jobbat, det gick bra, men har varit lite mycket. 5 duschar tex :S Men man överlever ^^ 2 utevistelser också, i denna jäkla blåst. Fyfan, trodde jag skulle blåsa bort idag! Gjorde nästan det på cykeln, haha. Håret är inte allt för vackert at the moment kan jag säga.
När jag kom hem från jobbet hade mamma köpt en tröja till mig som jag ville ha :)
Tack mammsen, vad go du är!

Ikväll blir det en lugn kväll. Ska kolla på film & käka choklad :P Imorrn blir det partaj dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0