Inge jobb

Vaket igår gick jättebra, det var en jättegullig tant. Hon var inte alls snurrig som dom sagt till mig att hon skulle vara. Hon var helt pigg & klar. Vi satt och kollade på tv och pratade hela kvällen :) Hon tyckte jättemycket om Idol, det kollar hon jämt på sa hon :P

Jag skulle ha jobbat idag också, 7-16, men jag mår inge bra idag så jag fick sjukanmäla mig :/ Har så himla ont i huvet idag med, och känner mig allmänt hängig. Vill inte bli sjuk nu, det är så jäkla tråkigt. Jag blir så rastlös!
Jag har en körlektion idag iaf som jag måste gå på. Sen lär jag väl bara bli inne hela dan.
Hoppas på att må bättre imorrn!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Inge pilates ikväll me mej? :(

2008-10-02 @ 13:35:04
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-02 @ 13:42:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0