LUSH

Så här på hösten när det är ruskväder ute blir jag alltid så sugen på att gå in på Lush och köpa på mig mina favoriter och ha lite hemma-spa :) Tänkte tipsa om mina favoriter, har gjort det förr, men gör det igen :) Dom har verkligen superbra och härliga grejer! Och jag har provat det mesta. Dessa är väl det jag har fastnat mest för under åren.


1. Mask of Magnaminty - Ansiktsmask med pepparmint, rengörande och uppfriskande, jättehärlig
2. A crash course in skincare - Ansiktsmask som lugnar och återfuktar huden ordentligt, luktar jättegott också
3. Cupcake - Ansiktsmask med choklad i som är djuprengörande för huden, bra för problemhud
4. Think Pink - En rosa badbomb som innehåller små hjärtan som släpps fria i badet, luktar suuper!
5. Fresh Farmacy - Ansiktsrengöring som är väldigt renande för huden, bra för problemhy
6. Tea Tree Water - Ansiktsvatten jag har använt länge, tea tree är väldigt renande, bra mot finnar
7. Milky Bar - Tvål som jag älskar, luktar ganska diskret, men jättegott tycker jag
8. Figs and leaves - Tvål med lite peeling i, luktar härligt krämigt
9. Miranda soap - Tvål som är fräsch och fruktig, uppiggande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0