Min dag

Jahapp, vad har hänt idag då? Jag vaknade sent som bara den, men det kan ju bero på att jag inte somnade förens typ 4 igårnatt :S Bara låg och vred och vände mig. Tycker alltid att det är så på söndagar, vet inte varför!

Sen tog jag mig hur som helst ner på stan och kollade runt lite.. men jag hittade inget speciellt. Borde inte köpa massa grejer nu heller ändå så, kanske var bra det :P Men jag är på shoppinghumöör!

Senare åkte jag ut och övningskörde med pappa. Det gick inte bra idag! Varför?! Blir galen. Ibland går det bara skit. Går mycket bätttre när jag kör på körskolan, plus att den bilen är 100 ggr lättare att köra. Skaffa ny bil pappa :P

Sen ikväll gick jag & Mysan på pilates :) Det var skitlängesen nu, det kändes ;P Men det var kul! Jag älskar pilates, och hon som har det är jättebra. Imorrn blir det en lång powerwalk & sen kanske core på kvällen. Kanada-kilona ska bort :P

Nu ska jag lägga mig tror jag, GoNatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fokus!:)

2008-10-06 @ 23:30:00
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0