Slöfock

Idag var jag uppe med tuppen, 8.30 :P Skönt, för en gångs skull! (Fast jag kan fan inte hålla mig vaken hela dagen då, har nyss legat och vilat 2 timmar, haha) Gick upp och gjorde mig iordning lite, sen kom moster Inger & kusin Maria förbi och fikade lite :) Trevligt trevligt. Satt i köket och snackade bra länge.

Ikväll har jag inte direkt nå planer, men det känns bara skönt, jag är på världens slöhumör ^^ Kanske tar en promenad för att göra nånting iaf, haha. Sen blir det väl tv:n :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Jepp:-) Det var trevligt och en väldans god kladdkaka:-)Mums! Be mor din skicka receptet till mig e du göllig. Kram

2008-10-15 @ 17:14:44
Postat av: Becccan

Ja det ska jag göra! :)

2008-10-15 @ 19:56:47
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Mysan

din kladdkaka är ju bäst! :D

2008-10-16 @ 01:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0