Söndag

Det blev en rolig kväll hos Johanna igår :) Drog ner på Hangloose efter, det var väl sådär. Sen missade jag sista bussen hem såklart, fick ta en taxi. Tog 100 år innan jag hittade en dock, så jag var väl inte allt för glad där ett tag, haha, sorry Mysan om jag var argsint ;P

Idag har jag varit seg som tusan, låg i sängen till typ halv tre, då masade jag mig upp och gjorde mig iordning för jag skulle jobba mellan fyra och nio! Som tur var fick jag världens slappaste schema idag, kunde ta det riktigt lugnt. Fick en rejäl lucka, då åkte jag hem till Daniel en stund och hängde med honom.

Känns som jag håller på å bli förkyld :/ Trökigt!
Nu ska jag se en film, GoNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0