Söndagsjobb

Det gick riktigt bra att jobba idag, var klar redan runt åtta. Och alla gamlingar har varit så söta hela dan :)

Har varit skitpigg hela dagen, och är fortfarande, trots att jag var uppe jättesent igår. Fick för mig runt tolv att jag skulle kolla på Titanic, som är 3 timmar lång ^^ Och det gjorde jag. Var inte trött efter det heller, så det tog typ tills 5 innan jag somnade :S Hatar när man vänder på dygnet!

Har precis kollat på Gossip Girl som jag spelade in tidigare, fyfan vad jag älskar den serien, så jäkla bra :P Skulle kunna låsa in mig en hel dag och bara kolla på massa avsnitt!

Näe nu kanske det är dags att krypa till kojs?? GoNatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0