Första lektionen

Igår var jag på min första körlektion! :P Haha. Det var kul, och jag var faktiskt duktig ^^ Så det gick bara bra. Ska köra mycket hemma också, mitt mål är att ta det innan årsskiftet - lite tight jag vet, men jag ska ligga i. Envis som en gris.

Idag gick jag upp vid 7.30, gick ut och gick, sen åkte jag ner på stan och köpte en stickad väst. Jag älskar att shoppa höstkläder, för jag älskar alla stickade tröjor och koftor. Höstmodet är det snyggaste tycker jag.

Nu ska jag packa lite, sen ska jag åka och hälsa på släkten i Hofors över helgen! Bye!

Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Ska ni upp till Hyen? Isf kanske vi syns imorgon:-)

2008-09-26 @ 12:49:32
Postat av: Sofie

men becccaaa är ni hemma nu! måste ju ses. ni får inte åka till canada i ett år! då måste jag komma o hälsa på isf! :) puss

2008-09-26 @ 13:38:27
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Becccan

Maria: Yes vi är där nu :) Hoppas vi ses imorrn :D

Sofie: Ja fan vi måste ses snart! Säg till när du kan bara, jag kan när som helst typ. Hehe ja då får du komma å hälsa på! :)

2008-09-26 @ 18:31:33
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0