Jetlag

Idag var jag uppe med tuppen, strax efter 6 vaknade jag. Kan bero på att jag somnade runt 19.00 igår :P Har lite jetlag, kommer väl ha det några dar, men det är inte alls lika farligt som det var efter Thailand, då var det värre! Då kände man av det på ett annat vis.

Kan inte fatta hur kallt det har blivit här.. jag var ute och gick imorse, höll på å frysa ihjäl.
Ta mig tillbaka, snälla!

Lär väl börja packa upp resväskan antar jag, det är kaos i den. Ska bli så skönt att kunna ha kläderna i en garderob igen, inte behöva riva runt i en väska så fort man ska ha nåt.


Rummet vi bodde i hos Megan i 2½ vecka.. en enda röra :P

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jaaa de va ju lite rörigt emellan åt ;P haha..

2008-09-19 @ 12:33:32
Postat av: Becccan

haha, skojar du ;P

2008-09-19 @ 12:37:47
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0