lulu


Idag sov jag länge.. ända till 9 :P Så nu känner jag mig riktigt utvilad. Gick ut på en powerwalk när jag vaknade, i mina lululemon kläder som jag köpte i Kanada. Älskar verkligen det märket, världens skönaste träningskläder. Köpte ett linne, ett par byxor och ett par shorts på lululemon inne på West Edmonton Mall, synd att dom bara säljs i Kanada.

Nu ska jag snart åka ner på stan, måste byta ett par stövlar jag köpte häromdan, den högra är mycket mindre än den vänstra, dom måste vara felsydda på nåt vis!

Imorrn ska jag på min första körlektion! :P aaah. Klockan fem.
Wish me luck ^^

Kommentarer
Postat av: Mysan

Goodluck hun! De kommer gå bra :D Dom är så snälla dom man kör me så, dom är ju där för att hjälpa en :)

2008-09-24 @ 13:12:57
Postat av: Becccan

Jaa hoppas de :) Hade mardrömmar om det inatt, haha!

2008-09-24 @ 13:26:06
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: kusin Maria

Lycka till..Bra att veta att man ej ska åka in till Gävle då;-) heheheh. Äh, det kommer gå bra ska du se. Kram

2008-09-24 @ 13:35:55
Postat av: Becccan

Tack! :) Haha nej håll dig ifrån den här stan ett tag ;P

2008-09-24 @ 16:20:59
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0