Jävla jetlag

Nu har vi varit hemma i 1 vecka, och jag har fortfarande jetlag! :S Har aldrig varit med om en mer envis jetlag, verkar aldrig gå över! Har inte lyckats vara vaken längre än 23.30 sen jag kom hem, och vaknar 8 varje morgon. Och det är inte jag van vid! :P Jag är världens morgontröttaste människa och sover alltid minst till 11.00 iaf! Jaja, rätt skönt att vakna tidigt :P

Igår var jag och pappi på bio, vi såg Avatar :) I loved it! Riktigt bra film, och så sjukt bra gjord. Så himla fina bilder i filmen. Se den!!

Idag blir det lite reunion med polarna :D Först ska jag, Mysan, Sofie & Annelie fika på stan! Det ska bli riktigt kul, längesen vi 4 umgicks! Sen ikväll blir det fika hemma hos Ida med gamla klasskompisarna :) Ska bli kul att höra vad alla gjort sen sist.

Nu är det dags för frulle, sen en powerwalk med mammi!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Mys att träffas igår! :)

2009-12-30 @ 10:41:06
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0