Färdig

Nu är jag färdigpackad!! Äntligen. Har slitit som ett djur här idag :P Försökt rensat ur lite. Och nu får det bli som det blir. Ena väskan väger precis så mycket som den får väga, och den andra är så full att den spricker snart ^^ I'm ready to go :)

Snackade med Lina på skype idag :D Kul att prata med dig stumpan!! Saknar dig.

Jag och Mysan har tagit platser på planet nu också. Fick riktigt bra platser mellan London & Vancouver. Fönsterplats, och vi sitter bara 2 på våran rad! För vi sitter så långt bak. Längre fram sitter dom 3 & 3. Skönt att inte ha nå fler bredvid sig :P

Nu blir det lugnt resten av kvällen. Titta på tv och mysa bara. Lugna ner nerverna, haha. Ska försöka lägga mig i tid också, eftersom jag lär upp kl 6 imorrnbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0