Onsdag

Sista dagen på jobbet gick bra! Nu har jag sagt hejdå till alla gamlingar. Många vill att vi ska skicka vykort ;P Så vi får göra det då! Känns lite sorgligt, att man inte kommer se dom igen. Men samtidigt är det skönt att sluta, för jag är rätt less på jobbet. Laila ringde idag och ville att jag & My skulle komma förbi PFV imorrn och hämta våra arbetsintyg. Det blir 2:a gången jag träffar Laila isf, var 2 år sen sist! :P Man pratar ju bara i telefon med henne jämt, har glömt hur hon ser ut :P

Fick även våra omdömen av Linda, chefen, igår när jag kom till jobbet. Hon hade skrivit dom på engelska, gullig hon är :P Hon hade kämpat, haha. "Tappa inte bort dom, för jag gör inte om det!" sa hon och skrattade. Sen sa hon att dom var ledsna över att förlora oss.

Nu ska jag göra mig iordning och åka ner på stan med mammsen!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jag har aldrig sett Laila :O Haha, blir spännande att se kvinnan bakom rösten i telefonen hahah. Man har ju endå fått upp en bild hur hon ska se ut.

Va goo Linda är, snällaste chefen!!

2009-02-04 @ 12:25:59
Postat av: Becccan

haha ja nu får du se na ;P

ja hon e bäst :D

2009-02-04 @ 12:36:49
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Lina

Va harligt att ha jobbat sista dan. Undrar vad du kommer att jobba med i canada:) jag har borjat anvanda dermalogica igen. For ungefar 2 veckor sen och nu har jag fatt ett par mindre ytor med massa sma prickar pa. Innan anvande jag baar en kram och ingen rengoring. Typ bara vanlig tval aven fast jag vet att man inte ska:) Vist ar det sa att kroppen inte renar som hon pa mary kate sa? (eller va det heter) Tror du att det ar bara fr att jag tranar ratt sa mycket for tillfallet? :) hhihih. puss love

2009-02-04 @ 14:16:37
Postat av: Becccan

Lina: Man kan få finnar/utslag när man börjar med nya produkter. Kroppen försöker vänja sig, det brukar gå över efter ett tag :) Det kan också bero på att du tränar mycket ja! Jag får även utslag på kinderna om det är kallt ute, så det kan det också vara, om det är kallt hos dig :P Puss :)

2009-02-04 @ 16:06:19
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0