Ansiktsbehandling


Efter att jag och My gått på stan var jag på ansiktsbehandling på Face & Bodycenter :) Det var skitlängsen jag var på en nu! Det var en vanlig behandling med rengöring, peeling, portömning, mask, brynplock osv. Fy helvete vad ont portömningen gör, haha. Jag skrek rakt ut. Hon sa förlåt för att hon plågade mig ;P Men nu känner man sen ren och fräsch i hyn :D

Smarta jag skulle ta bussen hem sen och vänta hemma på pappa, sen skulle vi åka ut till Valbo. Precis när jag hoppat av bussen hemma kommer jag på att jag inte har nå nycklar med mig, haha! Så det blev till att sätta sig på en buss tillbaka. Åkte hem till My så länge och väntade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0