Fredag

Party igår som sagt. Jag, My och imli hemma hos My :) Hade skitkul. Dansade runt som dårar på slutet till massa gammal musik, haha. Sen drog vi ner på Slick, det var sådär.. är lite trött på krogen!

Imorse när jag vaknade mådde jag verkligen skit. Hela jag skakade, var likblek och mådde jätteilla. Spydde som en gris sen också :S Men jag drack inte så mycket igår, så det känns inte som att det var därför. Dock åt jag jättelite igår, kanske har nåt med det att göra. Jag gick och la mig sen igen och gick inte upp fören kl fyra. Nu mår jag bra iaf! Ligger fortfarande i sängen, med laptopen på magen..kan inte bli härligare :P

Idag blir det en chillkväll med fruktsallad, choklad & Let's dance :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0